Dat bloggen gaat vandaag voor geen meter. Een hoofd vol mensen, ideeën, mogelijkheden, opportuniteiten maar vooral vol interessante linken naar mijn zaak. Een gesprek met mijn loopbaancoach Hilde Deman , het netwerkevent, Club Cravate, voor ondernemende vrouwen van Zekervanhaarzaak en mijn eigen blog brachten mij al enkele contacten op. Supergoed, hoor ik jullie denken, en eigenlijk denk ik dat zelf ook en toch krijg ik dan plots een klein hartje.

Hoe breng ik dat aan? Wat vraag ik precies? Ben ik wel goed bezig? Hoe breng ik humor in mijn verhaal? Ja, humor wil ik er zeker in.

“Verdekke, Nele, ge zijt goe bezig en twijfel zo ni aan uzelf! Ge weet dat ge het kunt!”, zo spreek ik mezelf regelmatig toe. En na de keynotes van Bossladies Elke De Vilder van Supermachine en Lien De Pau van Zekervanhaarzaak weet ik gewoon dat ik keigoed bezig ben. “Stopt met zagen en doe voort”, sprak Elke en het daagde me dat ze een zeer sterk punt had. Ik ga dus gewoon voortdoen, ook soms met een klein hartje, en dan overwin ik alles! 🙂

Koeien en horens, zoals ik in mijn eerste blogpost al schreef!

Dus heb ik vandaag de eerste stappen gezet om meer vat te krijgen op mijn plannen. En wat kan je dan beter doen dan ze te toetsen! De FOD Sociale Zekerheid met Frank Van Massenhove, de Sociale Innovatiefabriek met Kaat Peeters en UHasselt met Ann Petermans kregen al een vraag en een voorstel van mij. Ik wacht in spanning op hun reacties!

En tussen de ernstige zaken door houd ik me graag bezig met het bedenken van een naam. Een naam kiezen voor mijn eigen kind vond ik alvast véél makkelijker. Al zeven bladzijden volgeschreven, nog niets goedgekeurd! Wordt alleszins vervolgd…

Gehoornde groet,

Nele

PS: en dat ze ‘gehoornd’ is, Nele betekent namelijk ‘de gehoornde’ 🙂

