Het is ongelofelijk hard tijd voor een update want de vragen vliegen mij om de oren. En terecht :). We hebben een bod gedaan en het is afgewezen! Dat prikte wel even maar nadat ik was bekomen van de eerste prikkels, begon mijn brein weer te werken en stroomde er weer energie door mijn lijf. Dit betekent niet het einde van mijn droom! Integendeel, dit is weer een stap in de goeie richting. De richting van gek veel stuiterende ideeën die nu toch eindelijk eens rond hetzelfde thema blijven hangen.

Na zo’n afwijzing zijn er altijd verschillende opties, net zoals in relaties eigenlijk. Dan kan ik kiezen om er toch nog voor te vechten en wat water bij de wijn te doen en in dit geval dus toch nog een hoger bod te doen. Maar dan ontluikt daar uiteraard ook de andere optie van gewoon helemaal opnieuw te beginnen, met een schone lei en alles zoals ik het wil. Nou ja, de illusie dat alles volgens mijn plan zal verlopen :). Maar daarover later meer.

Het voel heel naakt om hier over mijn plannen te vertellen omdat het dan echt is en in de wereld. Nu maak ik me kwetsbaar voor commentaar maar hopelijk ook voor fijne reacties. Het is telkens wroeten en afwegen en nadenken en nog eens over slapen. Maar stilaan begin de dromen van waarden in daden omgezet te worden en geef ik groen licht zodat er geen weg terug is. Want ik wil niet terug. Niet meer constant twijfelen en niet durven. Daarom ben ik ook met deze blog gestart. Om vooruit te gaan. Uitdagingen aan te gaan en te stoppen met zeveren.

Ik heb je nu wel al veel te lang op je honger laten zitten dus ik heb besloten dat ik jullie vandaag nog een tip van de sluier zal oplichten. Ik wil jullie dit ook vertellen omdat er intussen alsmaar meer leuke winkeladresjes bijkomen en ik er nu maar eens gewoon voor moet gaan. De concurrentie wordt alleen groter als ik wacht en dat prikt ook wel een beetje. Daarover later meer. Mijn plan is dus om een conceptstore te openen in Leuven. Dat wil zeggen dat ik enkele producten en diensten zal combineren en er een echte ‘Helemaal Nele’ winkel (maar binnenkort ook nog een beetje van iemand anders maar daarover later meer :)) van te maken.

De naam ga ik nog niet verklappen maar ik kan jullie wel al de rest van het idee geven.

NAAM Conceptstore
Design | Kids | Coffee
eco | M/V/X | fair

Ik ontwerp zelf mijn winkelinrichting en laat die uitvoeren met hergebruikmaterialen, ik ga samenwerkingen aan met projecten van vrouwen in het buitenland, ik ga jonge ontwerpers verkopen. Focus op duurzame producten maar ook gewoon heel leuke spullen voor kinderen. Het zal de komende weken allemaal nog veel concreter worden en kan ik jullie stukje bij beetje meer prijsgeven!

Ontsluierde groet,

Nele

 

 

 

 

 

